دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 خرداد 1396 - 14:47

ولاسکو: خوشحالم  که دوباره به ایران آمده‌ام/ هدفم بهترین عملکرد در مسابقات جهانی است

سرمربی تیم والیبال آرژانتین گفت:امیدوارم در این گروه سختی که قرار گرفته ایم بتوانیم برابر بلژیک ایران و صربستان به خوبی بازیکنان تیمم را محک بزنیم.
کد خبر : 185746

به گزارش گروه ورزشی آنا، سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین در نشست خبری قبل از مسابقات اظهار کرد: «من خیلی خوشحالم که دوباره به ایران آمده ام. در گروه سختی قرار گرفته ایم. بعد از المپیک از برخی بازیکنان با تجربه چشم پوشی کرده‌ام و به جوانان بازی می دهم. امیدوارم در این گروه سختی که قرار گرفته ایم بتوانیم برابر بلژیک ایران و صربستان به خوبی بازیکنان تیمم را محک بزنیم.»


ولاسکو در پاسخ به سوالی درباره سقف آرزوهایش در مربیگری پس از قبول هدایت دوباره آرژانتین گفت: «خوشحالم که پس از ۳۴ سال دوباره توانستم سرمربیگری تیم ملی آرژانتین را بر عهده بگیرم. زمانی که آرژانتین را ترک کردنم مربی جوانی بودنم. تیم ملی آرژانتین با هدایت من کم کم در حال پیشرفت است. ما امسال شرایط سخت و خاصی در لیگ جهانی داریم برخی از بازیکنان با تجربه را در اختیار نداریم و تصمیم بر آن شده که به جوانان میدان دهیم.»


وی ادامه داد:«همانگونه که استحضار دارید ما در المپیک هم بازی های بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و به عنوان خوبی را هم کسب کردیم. در تورنمنت آمریکای جنوبی و انتخابی جهان هم خوب بودیم اما هدف اصلی من شرکت در مسابقات جهانی است که شما خواهید دید ما بهترین عملکرد را در این مسابقات از خود نشان می دهیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته